Google Website Translator Gadget

lørdag 16. oktober 2010

Internasjonalt

Jordan tannkost kjøpt i Norge og Wisdom tannkost kjøpt i Bolivia.
Vi lev i ein internasjonal marknad der varer går på kryss og tvers av landegrenser. På biletet ser de eit eksempel på eit produkt som viser det.

Importerte varer her i Bolivia er omtrent like dyre som i Norge. Tannkosten eg har kjøpt her kosta meg 28 Bolivianos, noko som er dyrt samanlikna med lunsjmåltidet eg åt i dag som kosta 14 Bolivianos. 

Mandagstema - Likhet


8 kommentarer:

P.Rambjørn sa...

jeg kjoeper et merke som heter juliana eller noe saant. samme kvalitet som Colgate og Jordan hvis du finner den riktige modellen. Og den koster som regel rundt 4 bs.

Petunia sa...

Et kjempegodt eksempel på likheter!!

Bare en kort "standard" kommentar fra meg i dag. Jeg ha skadet den ene hånden, så det går litt trått på tastaturet. Blir klipp og lim:)

Kommer sterkere tilbake når hånden kan brukes igjen:)

Fotokarusellen sa...

Veldig bra. Flott bidrag.
En flott uke til Bolivia.

garnkurven sa...

Så stilig! Kjempebra bidrag. :)

annemarie sa...

Flott innlegg. Ha en fin uke!

Inge sa...

Fint og sjovt valg på lighed.. :-)

Malys krok sa...

Likhet i utførelse og i pris! stilig bidrag! -Margit-

Irene sa...

Fint bidrag .... ha en fortsatt fin uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS