Google Website Translator Gadget

lørdag 27. november 2010

Jippi! - langhelg og avkobling i Cochabamba.

Denne helga er eg på helgetur til Cochabamba, ein by eg ikkje har vore i enno. Eg ser fram til eit lite avbrekk frå livet her på Casa Alianza. Og så gledar eg meg til å besøke og treffe att familien Sunnhordvik. Dei er her i Bolivia for å følgje opp arbeidet med «Prosjekt nytt håp», eit arbeid retta mot gateborn i Cochabamba. 

Biletet mitt viser Ole som hoppar i solnedgangen på ein topp, omlag 4000 m.o.h., utanfor La Paz i Bolivia. Så høgt har han ikkje hoppa før tenkjer eg... 

Sjå fleire bilete med temaet «bevegelse - høgt» hos oftograf.

3 kommentarer:

Emerald Raptor sa...

Det var et stilig bilde! Flott silhuett mot den fargerike himmelen. Kjempekoselig at du har blitt med på oftograf, håper du blir med neste uke også! :)

Inger-M sa...

Virkelig et luftig svev!

Villemy sa...

Litt av et blinkskudd!
Utrolig fint å få med både solnedgangen og hoppet i samme bilde. Kan ikke ha vært helt enkelt?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS