Google Website Translator Gadget

onsdag 22. desember 2010

Cochabam-bam-bam-bam-bam-bam-baa... Boo-li-viaa!

Det er to dagar igjen til julaftan...
Har julefreden senka seg, eller er det tusen ting som skal gjerast først?

Ta deg ein pause og stress ned med latinske rytmar!
La rockefoten svinge med eller sett deg godt til rette og nyt denne musikkalske hyllesten til Cochabamba by...

Her blir du kjend med familien Risa og får også treffe familien Sunnhordvik som eg skal feire jul saman med. Dei er her i Bolivia for å hjelpe born og ungdom gjennom «Prosjekt nytt håp». Du kan også vere med og hjelpe ved å gi ei gåve eller kjøpe kvadratmeter... 




«Kjære mamma og pappa!

Eg er i gode hender!
Her i Cochabamba får eg bu hos familien Risa. Ola Kåre bur her saman med kona Marit og den lille, søte dottera Hanna... Han kjem frå Bergen og har laga denne flotte musikkvideoen om Cochabamba! :-)

Har de ikkje sett musikkvideone eller høyrt songen? Då må de gjere det med ein gong...

Og etterpå syns eg de kan kjøpe nokon kvadratmeter og gi borna i Cochabamba ei julegåve dersom de ikkje allereide har gjort det!

Ynskjer dykk ei velsigna julehøgtid!

Med helsing
Jan Halvard»


For første gong i livet mitt skal eg feire jul utanfor Noreg sine trygge grenser og langt frå den gode julematen som mamma lagar... 

Eg er jo i Bolivia, og her har eg det bra. Det passa veldig godt å ha ein tremenning m/famiilie som også skulle bu i Bolivia dette året. Eg er veldig glad for at eg får feire jul saman med desse flotte folka. Det blir god mat... og det blir nok julepakkar også. Juletreet er kjøpt inn. Så her skal det bli julefeiring... 

Uansett er det viktigaste ved jula å minnast at Jesus blei fødd i ein stall og at han kom for å frelse oss menneske!

YNSKJER ALLE EI GOD JUL! / FELIZ NAVIDAD!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS