Google Website Translator Gadget

onsdag 29. desember 2010

Julehelsing frå Cochabamba!

Juletre i hagen utanfor her eg bur i Cochabamba.
Då er det blitt fjerde juledag, og romjula er godt i gang. Her i Cochabamba er julestemninga god. Det er og har vore sol og varme med litt regn innimellom. 1. juledag fekk eg tatt meg eit julebad og ein symjetur i bassenget utanfor her eg bur. 

Søndag 2. juledag var eg på juletrefest for nordmenn i den lutherske kyrkja. Der traff eg masse nordmenn som har vore på besøk hos misjonærane her i Bolivia og feira jula. Juletrefesten inneheldt som den skal både andakt, julesongar og gang rundt juletreet før det vart kaker og kaffe...


       God Jul!                                   Glædelig jul!
                  
                         Fröhliche Weinachten!  
                      

Merry Christmas!                            Joyeux nöel!
                                  
                                    Hyvaa joulua!

            ¡Feliz Navidad!



Pozdervlyayu s prazdnikom 
                          rozhdestva is novim godom!
                           

Julehelsing frå Jan Halvard,
Cochabamba, Bolivia

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS