Google Website Translator Gadget

mandag 10. januar 2011

Dagens lastebil frå Sucre i Bolivia...

Eg ser mangt og mykje når eg er ute på vandring i den store verda. I dag kom eg over ein interessant lastebil... Lastebilen var vel igrunn heilt vanleg. Det var heller fargane og spesielt merkinga som vekte mi interesse og merksemd...  

På lastebilen stod det fylgjande: 

LARS KROKEN A-S
TRANSPORTFORRETNING 
6300 ÅNDALSNES  
                                 Jan
Det tyder med andre ord på at den er køyrt av ein Jan i Noreg, ein gong før den kom til Bolivia.... Kanskje «Jan» kjenner igjen bilen sin?

For meg som nordmann i utlandet får ting som kan relaterast til Norge ekstra stor «merksemd». Sjekk kva andre gir «oppmerksomhet».

MellowYellowBadge

5 kommentarer:

Petunia sa...

Jeg kan godt forstå at dette fanget din oppmerksomhet:)
Ga den hjemlengsel kanskje??

Inge sa...

Det fangede din opmærksomhed, mon også det fanger den tidligere ejers opmærksomhed.. :-)
Fint bidrag

Emerald Raptor sa...

Hehe, det var en fin variant av oppmerksomhet-temaet. :) Veldig fin grønnfarge på den bilen.

♫ Melody ♫ sa...

Nice pictures..

Anonym sa...

Det tok sin tid, men den har nå fanget oppmerksomheten til tidligere eiere.

http://www.andalsnes-avis.no/frapapir/article9037853.ece

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS