Google Website Translator Gadget

tirsdag 25. januar 2011

Frå underkøya på 31 til overkøya på 41...

Då er eg tilbake på Casa Alianza, La Paz, etter ein månad med ferie. Det var kjekt å komme «heim» igjen til kjende omgivnader.

Sjølv om bygningane stort sett er som før eg drog på ferie, så er det ny atmosfære... Ein heilt ny gjeng med nordmenn har inntatt Casa'en. Eg sjølv har også måtte flytte på meg. Frå å ha budd på rom nr. 31, «El Alto», bur eg no på rom nr. 41... 

Til ære for volontørane frå i haust har eg sett saman ein kollasj med bilete til minne om tida frå La Paz, Bolivia. Det manglar noko på Casa'en når de no ikkje er her lenger... 

Eg vil også helse til alle som var innom på Casa Alianza ein kortare eller lengre periode i haust!  


Lykke til vidare alle saman!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS