Google Website Translator Gadget

lørdag 15. januar 2011

Stor glede om eg får møte henne igjen!

Skuggane møter kvarandre i det den eine foten blir sett framfor den andre... 
«På gjensyn!» er eit uttrykk vi brukar på norsk. Det er eit ynskje om å sjå kvarandre igjen. 

Vi møter menneske kvar dag på vegen vi går. Nokon menneske møter vi ofte, andre sjeldan eller berre få gonger i livet. Det er ein forskjell på å møte nokon og å bli kjend med dei...

Utgangspunktet er at alle du møter kan du bety noko for og bli kjend med. Det handlar mest om å ta seg tid. Tid til å sjå den andre, bruke tid saman med han eller henne.

Avstandar gjer fort at det ikkje er like enkelt å halde den kontakten ein skulle ynskje. Sjølv med dagens teknologiske hjelpemiddel er ein nødt til å sette av tid for å halde kontakt. Det går ikkje av seg sjølv.

I 2003 var eg i Sucre på studietur og fekk kontakt med ei gruppe studentar på universitetet her. Ei av studentane hadde eg lenge kontakt med før eg ein gong i 2007 ikkje høyrde noko meir. Sidan eg no er i Sucre så vil eg gjere eit forsøk på å komme i kontakt med henne igjen. Eg tapar ingenting på å prøve...

Gleda over å møtast igjen etter så mange år vil då bli veldig stor tenkjer eg! 


Check out:
Shadow Shot Sunday # 139 

8 kommentarer:

Sylvia K sa...

Lovely, fun shadow shot for the day! Welcome to the fun!!

Sylvia

Cassie sa...

A very cool Shadow Shot and interesting story that goes with it! I hope you do reconnect with your Sucre friend. Blessings and happy ShadowShotSunday!

Miss Becky sa...

I love your header photo! It's so joyful and uplifting. That's also a really fine shadow shot.

Really Rainey sa...

An action shadow! I love it.

Rainey
http://theprojecttable.blogspot.com
http://365daysofrainey.blogspot.com

Hey Harriet sa...

I love this photo! Such a cool shot! Thanks so very much for joining in Shadow Shot Sunday :)

HOOTIN' ANNI sa...

How you can walk in such high heeled shoes is beyond me!! I'd be falling on my butt constantly.

Selena Statue on the Bay

http://hootin--anni.blogspot.com/2011/01/along-bay-she-stands-tall-and-proud.html

Hope your day is a happy one.

Serendipity sa...

Great shadow shot!

Birgitta - foto CHIP sa...

Kul att du vill vara med i "Shooting FEET" och jag hoppas du får möta henne igen :)

Ps. Hittar inte länk tillbaka till:
http://fotochip.blogspot.com/p/shoes.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS