Google Website Translator Gadget

torsdag 20. januar 2011

Vegen vidare? -«Eit steg om gongen!»

Ferien og opphaldet i Sucre nærmar seg slutten. Eg har vore ute på ei reise. Ei reise der eg har fått sjå og oppleve meir av Bolivia. Sett eit spanande land og hatt ei spanande reise på nye og ukjende vegar. Vegar og vegkryss der eg har fått gjere meg opp tankar om kva som blir dei neste stega...

Mitt første steg er å møte ein ny gjeng volontørar og fortsette arbeidet som frivilleg for Misjonsalliansen fram til slutten av mars...


Kva blir det neste steget? 
Eg veit ikkje, så det vel eg å legge i Guds hender...

«Han leier meg på dei rette stigar for sitt namn skuld.»
Salme 23.3

«Legg din veg i Herrens hand,
lit på han, så skal han gripa inn.»

Salme 37.5





«Om jeg er liten eller stor
så er det best for meg på jord
å høre Jesus til, å gå den vei han vil.
Det er det som gjør meg lykkelig!»

See more mosaic at:

1 kommentar:

Mary sa...

I cannot imagine walking all day in those heels! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS