Google Website Translator Gadget

lørdag 5. februar 2011

Ballerina i rosa...

Livet er ingen dans på roser, 
det handlar for meg om å lære spanske gloser. 
Eit nytt språk tek tid og er ikkje heilt lett, 
det må praktiserast og puggast rett og slett. 

Medan eg arbeider som volontør
går livet framover, slik som før. 
Ein dag om gangen må eg ta 
og «gjera da besta ut av da»! 

Det er ein spanande veg å gå på, 
og mykje nytt får eg smake og sjå. 
Livet det svingar, og går ei i prosa,
slik som den flotte ballerina i rosa...


Check out:


8 kommentarer:

Nature Rambles sa...

Pretty images! I've got dancers on my post too!:)

Dejemonos sorprender sa...

Hola. gracias por pasarte por mi espacio.. La Paz.. que cambio comparando con Noruega..
Un saludo..

'Tsuki sa...

Nice reflections on that dancer... Who is very pretty as well... Nice catch on our weekly hunt...

EG Wow sa...

Colourful! I bet the dancers were a lot of fun to watch and photograph.

Jillian sa...

Such a pretty pink costume! Happy PinK Saturday!

Jillian
Bella Rosa Antiques

Pat Tillett sa...

very colorful and nice!

Country Wings in Phoenix sa...

Happy Pink Saturday...
A wonderful share today. I love the pink costume on the wonderful ballerina. I bet their dance is quite different than here in America.

Thank you for sharing with me today. Country hugs, Sherry

♫ Melody ♫ sa...

Nice picture

to bad i can't understeand your language so i don't know what you've written by it ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS