Google Website Translator Gadget

torsdag 17. februar 2011

Gjengen til Sorata, og på Casa Alianza sit eg...

I dag er gjengen på tur til Sorata for å sjå arbeidet Misjonsalliansen driv der. Kanskje får dei besøke same landsbyen som eg var i fjor haust og sjå hønene som sit på vagle? 

Eg for min del har vore gjennom ein omgang med magesjau og held meg derfor i ro. No er det godt å kjenne at eg har lyst på mat igjen... 

Medan eg låg i senga og var sjuk gjekk tankane heimover. Det er då eg tenkjer kor godt det hadde vore om eg var heime og hadde fått stell av ho mamma...

Eg lengtar heim te mor
Eg er stor, eg er stor
Men ikkje så stor
Eg lengtar heim te mor

                © Odd Nordstoga


1 kommentar:

Lucy Corrander sa...

I'm afraid I haven't read the text but wanted to say that I like the chicken!

Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS