Google Website Translator Gadget

torsdag 6. desember 2012

T.R.O.

Jeg var ikke kompatibel med den store databasen,
datavirus hadde knekt meg, jeg var i den siste fasen.
Jeg var faktisk så forblindet at jeg slett ikke forstod, 
det jeg trengte var å legge inn det nye T.R.O.

Det er det totalforandrende, restaurerende operativsystem. (2x)

Jeg fikk T.R.O i gave og straks ble jeg kompatibel.
Jeg fikk lagt inn det programmet som går under navnet Bibel.
Mellom meg og databasen er mitt modem nå en bro,
og det er kun på grunn av jeg fikk lagt inn T.R.O.

Det er det totalforandrende, restaurerende operativsystem. (2x)

Og min kjær´ste frøken Printer, hun sa til meg: "Kosegutten,
la meg snakke ut av posen, jeg har trodd det gikk mot slutten
med vårt forhold, du var guffen, men nå er du blitt så god,
og jeg tror at det må skyldes: Du har lagt inn T.R.O."

Det er det totalforandrende, restaurerende operativsystem. (2x)

Mine microchips, de jubler. Aller filer er blitt lettet.
Sjekk min harddisk, for den vet at mine synder er blitt slettet,
og når tastaturet sprekker, da skal harddisken få bo
hos den store datababasen, jeg er frelst ved T.R.O.

Det er det totalforandrende, restaurerende operativsystem. (2x)

Gregers Lundh, prest og komponist

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS