Google Website Translator Gadget

torsdag 28. april 2011

Primavera en Setesdal, sud de Noruega

9 kommentarer:

Ishtar sa...

Vackert!!

Fjällripan sa...

Härlig himmel och härliga berg! :)

Inge sa...

Meget smukt..:-)

REJEN sa...

Flot..;-D

Veronica sa...

Herlig himmel! Super jobb du gjør som voluntør, da. Det er supert med slike folk som deg.
Ha ei god helg!

ladyfi sa...

What marvellous blues!

Melusine sa...

Veldig fin utsikt!

Petunia sa...

Nice!
Jeg beklager at jeg er så sen på min besøksrunde denne gangen, men været her i Bergen har vært så nydelig de siste dagene og av og til har man bare behov for å være ute og nyte dagene og ikke sitte inne med sin PC!!
Jeg setter enorm stor pris på alle dere som er med på mine utfordringer! Dere er så flinke!!

forgetmenot sa...

Beautiful sky and lovely peaceful looking water. Mickie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS