Google Website Translator Gadget

fredag 25. februar 2011

«Vi bor alle under same himmel!»

Jeg er en ganske enkel mann
og bor nå i Bolivia littegrann.
Høyt her oppe går det an å bli svimmel,
det er omtrent 4000 meter nærmere vår himmel!

Og under denne himmelen,
hvor jeg er en i vrimmelen 
av mennesker på jord,
vet Gud om alle de som bor.


Jeg klarer ikke skjule meg for Gud,
selv om jeg lever under himmelen her «Sud».
Gud følger meg som Jorda følger himmelen,
og Han vet akkurat hvorhen jeg er i vrimmelen...


©Jan Halvard Edvardsen

Himmelsk #24
Weekend Reflections #75

16 kommentarer:

http://graceolsson.com/blog sa...

Bor du i Bolivia?
jag föddes i Brasilien och bor nu i Sverige men jag ska åka på semester till Sydamerica....snart
ha en bra dag
Grace Olsson

Gabriela Abalo sa...

Nice shots!!!

Thanks for visiting my place

cheers from Uruguay :)

Fotokarusellen sa...

Vakre bilder fra en annen verden, men himmelen er den samme.
Fortsatt fin dag.

P-TER sa...

It's verry beautiful!
Great shots!
Gr.
P-TER

Bekka sa...

Veldig vakre bilder du viser her. Og så spennende å bo og jobbe i Bolivia en stund, en opplevelse for livet!
Ha en fin helg :)
Bekka

Bestemor Drillo sa...

Vakre bilder fra en for meg ukjent del av verden, men som du sier, vi bor under den samme himmel selv om det til tider er vanskelig å tro!Ha en fin helg!

forgetmenot sa...

Pretty skies over lovely mountains. Bolivia looks like a beautiful place to live. Mickie

Lifecruiser Photo Playground sa...

Vilka härliga bilder! Och vilken fantastisk "resa" - himmelsk arbete att vara volontär. Imponerande!

Bolivia... har aldrig varit där, har bara varit i Paraguay och Brasilien och en liten tur över gränsen till Argentina.

Marias Teater sa...

Dette må være et fantastisk opplevelse for hele livet. Så fint du illustrer landet Bolivia!

Inger-M sa...

Fine bilder og fin tekst!

Venke sa...

Så artig å få kommentar på min blogg helt fra Bolivia. Jeg kjenner ei som jobber på barnehjem i Bolivia akkurat nå. Hun kjempetrives og har det bra der. Ha en fortsatt fin dag

Inge sa...

Hvor er det dog smukt og dejligt.. hav en herlig weekend under samme himmel som os i norden.. :-)

Petunia sa...

Fotograf og poet!! Det er ikke verst!!
Og det er mye sannhet i de ordene dine:)

afanja sa...

Nice photos. I like the light and the colors in the clouds.
Greetings from the Netherlands.

Clytie sa...

What beautiful shots - I love the colors!

Greetings from Oregon, USA!!!

Øystein sa...

:) Slutten på dette diktet er litt i samme bane som sangen "Heaven has a ring around you" av Skillet. Link til sangen: http://www.youtube.com/watch?v=l7yulSxqH2U

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS