Google Website Translator Gadget

fredag 1. april 2011

Back to Norway - Arrival Kristiandsand: 20:15 pm, local time

Reiserapport Frankfurt, fredag 01. april 2011 kl. 12:51 lokal tid

Då er eg komen meg trygt til Europa etter vel 11 timar i lufta frå Sao Paolo i Brasil. Turen gjekk fint, sjølv om det er lenge å sitte i ro.

No sit eg og ventar på neste flyavgang til Oslo, Gardermoen, kl. 16:35. Og frå Oslo er det ein liten etappe vidare til Kristiansand. 

Blir godt å komme heim etter ein lang tur!

7 kommentarer:

Petunia sa...

Hjemme igjen for godt eller skal du nedover igjen??

Takk for ditt bidrag på HIMMELSK # 29 som slettes ikke blir det siste fra meg! (Sorry!!)
Det var nok en APRILSNARR (aprilskämt/aprilsnar). Kanskje et stygt pek, men jeg håper da jeg ser deg igjen på HIMMELSK neste uke!!
Er jeg tilgitt??
Ha en fin helg fri for lureri!!!
;)

Randi's Tanker sa...

Dramatisk himmel over flyplassen!

Velkommen tilbake til Norge og god helg til deg.

Melusine sa...

Lang reise, ja!
Velkommen tilbake :)

Kitty sa...

It's striking how small the plane is in that big open sky. I like the rainshowers on the horizon, too.

Karen sa...

I love the B&W, it makes for a very dramatic stormy sky.

Dragonstar sa...

Judging by the first photo you came home to dark skies and rain. Both are fine photos.

Genie sa...

I like the linear qualities of the first shot so much...the telephone or power pole, the lines, and the cross of the plane. Then in the second shot the plane is higher and farther away. Lovely captures.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS