Google Website Translator Gadget

søndag 13. mars 2011

Ein laurdag ettermiddag på El Alto


I går brukte eg ein heil dag saman med spansklæraren min Maria. Først hadde eg språkundervising fram til lunsj, og deretter drog vi til El Alto, i nærleiken av Franz Tamayo i distrikt 7. 

Dagen starta med eit kjempeflott vér og eg hadde veldig lyst å ta bilete når sola gjekk ned. Kombinasjonen solnedgang, himmel og El Alto er noko for seg sjølv... 

Véret skifta utover dagen, og det skya til. Likevel fann eg masse flotte motiv og er veldig godt fornøgd med fotofangsten! Nokon av bileta kan de sjå i dagens innlegg... 




Ynskjer deg ein god søndag! 

Check out:

4 kommentarer:

Jan sa...

Great and diverse photos for today. Thanks for joining SOOC Sunday.

Dragonstar sa...

Those tyres make an interesting shot.

Sherrie sa...

Hi!
Awesome shots! Love those sky pictures. Have a great day!

Sherrie
Food for Thought

Petunia sa...

Så mange flotte bilder her i innlegget ditt.. Er det ett spesielt du hadde tenkt på til fotokalender/mars??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS