Google Website Translator Gadget

fredag 18. mars 2011

Tordenskyer - ein ettermiddag på El Alto, Bolivia


Altiplano er høgsletta som byen El Alto ligg på omlag 4000 m.o.h. Om det er høgda eller noko anna som gjer det veit eg ikkje, men her er det masse flotte himmelske motiv. Derfor tok eg turen opp til El Alto for å fotografere ein ettermiddag  denne veka. Eg hadde håp om raud himmel og solnedgang, men véret skifta til noko heilt anna. Berre sjå under...



Check out: Skywatch Friday and Himmelsk
Outdoor Wednesday Scenic Sunday 139

7 kommentarer:

adama sa...

"Talende" skyer! Utrolig fint bilde.
Ha en fin helg!

Elisabeth sa...

Dramatiska foton med många fina himlar. Kom du undan ovädret eller blev du blöt?
Ha en trevlig helg!

Fotokarusellen sa...

Flotte bilder med en spennende himmel. Bravo!
God helg til Bolivia.

Marias Teater sa...

Det er en flott fotoserie du presenterer - tordenskyene dine er supre!

Inge sa...

Hvor smukt.. god weekend. :-)

Petunia sa...

Så flotte bilder:) Jeg kan tenke meg at det braket løs der..

Magical Mystical Teacher sa...

I'm guessing that the rain was welcome!


FOND OF THE SKY

To those who are fond of the sky,
The best things in life are on high,
Where sun, moon and stars
And Venus and Mars
Provide a great feast to the eye.


© 2011 by Magical Mystical Teacher

Sky and Jacaranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS