Google Website Translator Gadget

torsdag 31. mars 2011

Veterinær for Misjonsalliansen i Bolivia

T.h. Magne Steine er klar til å ringe mekanikaren på ein fredagstur med bilen...
Magne Steine er saman med si kone Torborg og deira tre born utsendingar for Misjonsalliansen i Bolivia.

I min periode som volontør har eg vore så heldig å få vere med Magne omlag ein dag i veka på kontoret som ligg på El Alto. Her jobbar han med litt forskjellige saker i eit kontorfelleskap med bolivianske ansatte. Og som utdanna veterinær frå Noreg kjem han også litt borti landbruk og bønder i utkantsdistrikta i byen El Alto. 

Fram til hausten 2013 skal Magne og familien vere i La Paz. I jobben sin har også Magne fått ansvar i samband med Casa Alianza og volontørane. I vår har han mellom anna vore med som ansvarleg for casakveldane. 

På ilimitadokvelden, basaren til inntekt for Misjonsalliansen i Bolivia, fekk Magne vinnarbudet på at eg skreiv om han på min blogg.... 

Eg vil med dette takke deg Magne for tida her i Bolivia og på kontoret på Rio Seco. Lykke til vidare i jobben, og Guds velsigning for deg og familien!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

In The Land Of The NORTHERN LIGTHS